Tomt i huset...
Publicerat den

... känns det alltid när Aska inte är hemma. Jag var och lämnade henne hos Anna innan idag. Skönt att veta att hon har det super där även om man såklart saknar sin skrutta när hon är iväg! Annars har kvällen inte erbjudit så mycket. Jag har skruvat ihop tre hyllor till så nu är där bara en kvar. Skönt det. Vi har även plockat lite här och var och även packat upp några lådor till. Det är typ 5 kvar nu och fortfarande finns grejer som är spårlöst borta. Skumt värre. Jaja förhoppningsvis kommer det fram förr eller senare. 
 
imorn ska vi fira förskolans dag på jobbet. Vi kommer att ha lite av en femkamp och sen blir det grillning, festis och glass. Mysigt. Hoppas på att kunna gå lite tidigare så vi kan köra sen men det får vi se hur det blir med. 
 
Juste, kag var och klippte mig innan idag med. Blev till att klippa av en ganska bra bit då mitt hår var väldgt slitet. Sen skrämde min frisör nästan ihjäl mog när hon började pilla i hårbotten. Det ser nästan ut som lusägg sa hon men lugnade mig snabbt med att det var det inte. Jag är bara väldigt torr i hårbotten så nu blir det till att smörja. Tur det inte var löss, för då vet jag inte vad jag skulle gjort. 
 
Näe, nu ska jag nog snart sova så jag orkar med morgondagen. Tror den kan bli ganska intensiv nämligen!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?