Slappar...
Publicerat den

... just nu i soffan efter en ganska intensiv dag. På jobbet var vi i en gymnastikbyggnad och det var som alltid trevligt! Barnen älskar verkligen att vara där vilket såklart är roligt med. Sen blev vi i personalen lite irriterade återigen på vårt kök. Det har varit så mycket strul med det senaste tiden. Dagens irritationsmoment var att vi till vår soppa inte skulle få någon macka till barnen. Jag ser bara till mig själv och äter jag soppa så vill jag ha en macka till och det tycker jag också att barnen ska ha. Sen att soppa just kanske inte är barns favoritmat gör ju inte saken bättre.
 
Har fixat med lite saker här hemma med. Skruvat ihop den sista hyllan och har också plockat upp dom sista kartongerna. Jag ser ett slut på detta=) Sen när Rikard kom hem fixade han mat och sedan gick vi en långrunda med Aska. Mysigt i det fina vädret. Tog några bilder på vägen!!
 
Nu tänkte jag sticka lite medans jag tittar på TV!



Irre

Så fin hon är💕. Ja Rikard också förstås. 😘



URL:


Johanna

Söt-Askis! :) Ni är duktiga ni. Ska bli kul att se när allt är klart :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?