Packat klart...
Publicerat den

... tror jag att jag gjort nu. Det är ju alltid svårt när man ska iväg och inte riktitgt vet vad vädret blir. Som det ser ut kan det komma någon regnskur men på något ställe står det att det ska bli ihållande regn. Hoppas verkligen inte det för då kommer jag bli blöt. Men men, det är ju bara vatten isåfall! Det värsta är fötterna för jag har inte jättemånga skor att ha. Har nu ett par sandaler med mig och tänkte ta tygskor på mig. 
 
Nu sitter jag och kollar på Sommaren med Göran. Blir nog en ganska tidig kväll för mig. Har haft lite huvudvärk inder dagen men jag tror det har varit vädret. Senaste dagarna har det ju varit väldogt växlande och idag har det varit riktigt kvavt.
 
Imorn blir det ju tågresa i 4 timmar och sen blir det väl en tur på stan. Sen på kvällen ska vi till min bonusbror med familj. Ska bli skoj att träffa dom igen. Lördag blirndet ju stan hela dagen när Rikard springer och sen
 
på kvällen blir det nog bara mys hos mamma. Sen åker vi ganska tidigt på söndag igen så det blir lite av en snabbvisit!
 
Härlig bild på mig och min mamma en sommar för några år sen;)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?