Nymålade...
Publicerat den

... naglar sitter jag nu med. Tänkte att nu fick det bli lite sommarfix. Min förhoppning är att jag ska kunna ha sandaler på mig i helgen och då måste man ju ha fixade naglar. Så nu är fingrarna och tårna lite ömtåliga en stund. Idag har varit en riktigt seg dag. Jag var trött redan i morse och kände att jag aldrig riktigt kom ikapp så det blev vila när jag kom hem från jobbet. sen lagade jag mat till när Rikard kom hem. Bakad carbonara blev kvällens meny och det var gott. 
 
Har också pratat med en mycket fin vän idag. Ibland känner jag att två av de närmsta vännerna bor alldeles för långt bort, men det är tur att det finns telefoner. Även om man inte pratat med dom på mycket länge så känns det som igår så fort vi hörs. Det jag saknar dock är att inte kunna träffa dom när jag vill ;(
 
Imorn är det som fredag för mig eftersom jag inte jobbar på fredag. Känns riktigt skönt och lyxigt att jag sista veckorna bara haft 4 dagars veckor. Nästa vecka blir det också en kort vecka och sedan blir det några vanliga veckor innan den efterlängtade semestern kommer. Rikard jobbar ju bara några veckor till och sedan har han sommarlov. Ni kan tro att han ska få ta hand om mig då;)
 
Min framtida serviceman;)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?