Nu laddar vi...
Publicerat den

... snart för VM final. Jag är hemma igen och tänkte sticka lite nu till TV tittandet. Rikard kom och hämtade mig innan i stan och där var även Anna och hundarna. Mysigt att få se Aska igen. Vi åkte förbi Rikards pappa och Camilla med påvägen hem. Sen vidare till Maxi och handla lite innan vi körde hem.
 
Väl hemma lagade Rikard mat och jag skrivade ihop mina klädhängare. De blev riktigt bra och jag tror att det kommer bli en bra lösning.
 
Skönt är det iallafall att vara hemma igen. Blir ju inte likadant när man är borta och inte kan sova när man vill och hur länge man vill. Även om det såklart är mysigt att vara hos mamma och Roffe, men det blev för mycket folk med 5 gäster för min smak. Närsta gång vi är där är det ju bara 3 som åker=)
 
Näe, nu ska jag titta TV och kanske ta och unna mig lite glass sen till matchen. Det kan man vara värd!!
 
Fina Aska i förra lägenheten<3






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?