Lister...
Publicerat den

... är nu inhandlade till förhoppningsvis hela huset. Det gick bra för oss att få hem dom och såklart var jag tvungen att bara bära när syster min manade på. Tack igen för hjälpen Annika!
 
Nu ikväll har jag varit iväg på lite trevligheter med jobbet. Först var det ett gympapass pch jag var med på det jag kunde. Har ju dock ont i min rygg så det blir till att ta det försiktigt så att det inte blir värre. Vi samlades sedan för lite middag och det var trevligt. Nu har jag just kommit hem och Rikard har redan gått och lagt sig. Så här sitter jag ensam och kollar pånhockey! Orkar kanske inte kolla på hela tredje perioden men måste ju såklart surfa runt lite innan sängen.
 
Idag har det även blivit klart för begravningstid för min kusins pappa. Jag måste ju såklart åka upp så det blir en tripp till Stockholm nästa helg. Rikard är iväg och springer Göteborgsvarvet plus att han ska iväg med jobbet så nu måste vi snabbt itta en hundvakt till lilla Aska! Känner ni att ni kan någon dag eller hela helgen så hör gärna av er;)
 
En del av våra lister som just nu ligger mitt på golvet. Får se när vi får möjlighet att spika upp dom;) Vi har ju trots allt lite annat att stå i med;)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?