Lika trevligt...
Publicerat den

... som alltod på kvällens stickkväll. Jag har börjat med en ny sak nu och det är tänkt att det ska bli en overall till den lille skatten i magen! Känns så kul att göra sånt smått nu. Ska verkligen försöka få lite tid till pyssel nu när det lugnar sig lite här hemma. Imorn blir det målarkläderna igen. Var ju ett tag sedan men nu är det dags igen. Jag har några dörrkarmar som ska målas sista gången och några som ska påbörjas. Sen måste jag måla taklisterna i hallen eftersom de fick komma i andra hand nu när vi skulle förbereda för tapetseringen i de andra rummen. nu ska det iallafall bli gjort. Vi tänkte oss väl också börja nu imorn och på fredag att förbereda i barnrummet så vi kan tapetsera det i helgen! Det är ju mest Rikards jobb eftersom han är spackelkungen här hemma pch det även är han som får tapetsera. Jag skär väl till och limmar, men han får sätta upp dem;)
 
Nu ska jag iallafall sova lite så jag orkar med två dagars jobb! Lyxigt med såhär korta veckor!
 
Början på overallen






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?