Känns verkligen inte som....
Publicerat den

... maj nu när man varit ute några timmar ikväll. Jag har ju varit och hållt kurs ikväll och det var verkligen ingen värme. Tur jag fortfarande inte har lagt vinterjackan. Tänker mig att kanske i helgen leta fram mina vårjackor. Fast och andra sidan känns det inte som jag behöver dom om det nu inte blir varmare. 
 
Idag hann jag också med att måla två dörrkarmar och en del av taklisten i hallen. Imorn blir det till att börja spackla pch förbereda barnrummet för lördagens tapetsering. Blir väl att vi dover ut lite och tar det lugnt på lördag morgon dock. Känns som vi båda kan behöva det. 
 
Vi kom på idag också att vi skulle deklarera så det är nu gjort. Jag får som vanligt betala några kronor medan Rikard får tillbaka lite. Kommer nog kännas gott nästa år när vi båda får tillbaka för lånen och så. 
 
Imorn blir det återigen jobb. Jag har dock sovmorgon och börjar inte förens 9 vilket är skönt! Tror inte morgondagen erbjuder något särskilt på jobbet utan mest massa mys med de härliga barnen. Skönt att man kan vara ute så mycket nu med, för på dagarna är det ju åtminstone varmt;)
 
Näe, nu ska jag nog snart nanna kudde. Känner mig fortfarande helt frusen och vill bara bädda ner mig i sängen.
Rikard hade tagit min plats nu ikväll igen. Vi är nämligen inte överrens vilken plats som är vår i nya soffan (som i och för sig ska bytas ut igen). Jag vill ha den närmast fönstret men det säger även Rikard att han vill:S
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?