Jag måste inhandla...
Publicerat den

... mig ett par stödstrumpor. Mina fötter är verkligen som fotbollar och det är drygt. Sen kan jag minnas att det är ganska skönt att ha fötterna i ett par sådana strumpor. Hade nämligen det när jag flög till Australien. 
 
Låg i badet i över en timme innan. Snacka om russintår och fingrar men oj så skönt det var. Väl klar i bardet fick det bli lite matlagning innan jag kastade mig på soffan med min stickning. Nu blir det snart sängen för lilla mig. Imorn stänger jag på jobbet. Vi har först planering 9-13 och sen är jag med barnen. Blir väl lite pyssel här hemma sen när kag slutar men jag tror faktost att jag måste dra ner lite på tempot nu på kvällarna. Min rygg är inte vad den borde och det blir inte bättre av ingen vila. Sen är jag ju sån som vill ha allt klart, men nu får jag allt lyssna lite på kroppen min. Det är trots allt ganska viktigt!
 
Häröog sommarbild på lilla Aska<3






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?