Ikväll har jag unnat mig...
Publicerat den

... att sitta ner i soffan några timmar. Tittade på hockeyn och stickade och det var verkligen skönt. Kände att jag behövde det! Vaknade i morse med en huvudvärk som inte alls var särskilt rolig. Låg kvar och vilade i någon timme och tur var nog det. Huvudvärken har varat hela dagen men inte lika illa som i morse (känner mig som en gnällspik). Vi var iallafall iväg innan idag och tittade på lister. Vi har nu bestämt oss för en sort och jag tror att det kommer bli riktigt bra. Tyvärr är det dock så att vi inte kommer kunna hämta dom imorn som det var tänkt eftersom affären är stängd. Jag har dock bestämt med Annika nu att vi ska åka och hämta på måndag. Hoppas på att kunna få hem alla vi behöver då så vi kan ägna tiden som är över (känns inte som det är så mycket) till att montera dem. 
 
Annars idag har jag tvättat en himla massa. Var även in till Kristianstad och köpte några mattor och lite smått. Hade en värdecheck på 100 kr som jag inte ville gå miste om. Jag har även fixat iordning och städat i tvättstugan och i pannrummet och det blev riktgt fint. Rikard har mest spacklat och förberett för imorn ska vi tapetsera;) kan bli mycket spännande det;)
 
har inte tagit några bilder alls idag så ni får hålla ut med det till imorn;)



Johanna

Hade varit kul att komma och hälsa på i veckan :) när du är vaken tom ;) kanske man kan hjälpa till med nåt? Kram

Svar: Du är alltid välkommen hit;) vi ska tapetsera på torsdagen så då är vi hemma hela dagen!!
Heidi Aregger



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?