Idag...
Publicerat den

... har vår gräsmatta fått lite kärlek och omsorg. Rikard invigde nämligen den nya gräsklipparen och den funkade fint! Aska var såklart med under hela tiden och jag tjuvtittade lite på dom där ute. Aska är för rolig när hon lägger sig just framför där Rikard ska klippa med en pinne i munnen och vill leka;)
 
Annars har det såklart blivit lite pyssel här hemma. Jag skrivade ihop en hylla och sen ställde vi iordning lite i lärshörnan. Dock tror jag att vi bestämt oss för att ha en annan typ av fåtölj just där och flytta denna till barnrummet. Men det får bli först när vi tar oss till Ikea! 
 
Imorn ska jag klippa mig direkt efter jobbet. Sen blir det lite fix hemma innan jag åker och lämnar Aska till Anna som ska passa henne nu i helgen när vi är iväg. Jag är ju i Stockholm och Rikard är i Göteborg. Skönt att man har så fina vänner som ställer upp och passar när man inte kna ha med sig den lilla damen..
 
Näe, nu ska iallafall denna damen gå och duscha. öppnar ju imorn och försöker spara lite tid på morgonen. 
 
Fick ingen bättre bild på dom två.
 
Läshörnan nu ikväll;)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?