Idag är jag lite arg...
Publicerat den

... och det som tynger mig är inget mindre än ordet och sjukdomen cancer. För två veckor fick jag beskedet om min kusins pappa (som jag förövrigt ser begravas om en vecka) och idag fick jag ytterligare ett negativt besked. Känns som det bara kommer närmre och närmre inpå en och det tycker jag är obehagligt. Jaja nog talat om det, ska försöka skriva något positivt med.

Idag har vi haft planeringsdag på jobbet. Vi har suttit med utvärdering och kvalitetsredovisning bl.a. Etter jobb var jag och hämtade tapeter och sen köpte jag mig ett par nya skor att jobba och gå i samt två klänningar. Det börjar behövas då jag börjar bli rund och mina fötter är svullna som bollar. Måste verkligen köpa stödstrumpor och se om det blir bättre.

Nu ikväll har vi haft avslutning med kursen jag hållit. Vi hade månadstävling och alla var duktiga. Dock känns det väldigt skönt att slippa vara uppbunden med kursen varje vecka. Särskilt som det nu börjar lugna sig här hemma och man börjar kunna njuta;)

Jag tänkte sova nu för att vara pigg under morgondagens tapetsering. Vi sätter nog igång direkt på morgonen för att bli klara så snabbt som möjligt;)







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?