Hastigt och lustigt....
Publicerat den

... hamnade jag ikväll på mitt livs första Tupperware-party. Jag handlade två saker som jag lovar att demonstrera den dagen jag använder! Jobbdagen idag gick väldigt snabbt och när jag sedan kom hem så plockade jag upp några lådor. Ett mysterium är dock att det verkar som en låda med bla pärmar är spårlöst borta. Ska bli intressant att se om vi hittar dom. Det tror jag i och för sig men nu finns där inte så många lådor kvar. Jag hoppas vi kan göra klart med listerna nästa helg så att det kan bli helt i sin ordning! 
 
ringde försäkringskassan nu ikväll med för att se hur det går med mitt ärende. De hade till den 26 e för att handlägga och sedan får jag veta hur sommaren ser ut. 
 
Den lille krabaten i magen har de sista dagarna varit helt vild och galen. Rikitgt mysigt är det och särskilt nu som man kan se det på utsidan när h*n gör sina akrobatiska konster! Spännande att se vad det blir för en som kommer ut i slutet på sommaren. Om uträkningarna stämmer är det idag 88 dagar kvar! Sista veckorna tycker jag också att min mage exploderat på utsidan... De sura uppstötningarna håller i sig men annars mår jag oförskämt bra. Enda som stör mig riktigt är ryggen/ändan på höger sida som inte verkar vilja ge med sig. Måste verkligen kontakta en sjukgymnast..
 
Ska jag göra mig blond igen eller behålla det bruna? Dock kommer det ju solblekas nu så kanske ingen ide att färga och hålla på...






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?