En slagen hjälte....
Publicerat den

... har nu bäddat ner sig i sängen för att få sova. Idag har varit en sådär dag för lilla mig. Jag vaknade av att jag kände mig hängig men gick ändå och jobbade som vanligt. Kände mig piggare fram emot lunchen och inte fören nunikväll började jag känna mig lite hängig igen. Hoppas verkligen inte det är ett tecken på att jag börjar bli krasslig för det har jag varken tod eller lust med. 
 
Vi var i Hässleholm innan idag för jag tappade mina nycklar på hundklubben igår kväll. Som tur var så hittades dem idag så nu behövernjag inte vara orolig för det mer. Vi har även börjat förbereda för morgondagens tapetsering men det är inte klart än. Rikard går väl upp ochbspacklar imorn och då tänkte jag ta tag i tvätt. Först stänkte jag dock textilfärga en grej och jag hoppas verkligen att det blir bra;) Resultatet får ni när det är färdigt!
 
vi måste också åka in till stan för att titta på lite grejer som vi behöver till när vi ska montera lister. 
 
Snart är denna tapet ett minne blått. Imorn blir det nämligen barnrummet som ska få börja sin makeover. 
 
Vet inte om jag visat hur hallen blev, men såhär ser det ut än så länge;)



Johanna

Snyggt det blev i hallen! Haha, ska det bli blått i barnrummet eller? ;) "ett minne blått"



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?