En lugn och skön...
Publicerat den

... kväll har jag haft idag. Jag jobbade ju till 17 men blev kvar lite på jobbet och pratade med Matilda eftersom regnet öste ner och jag inte hade lust att cykla i det. Väl hemma så var jag ute med Aska en sväng innan Rikard kom hem. Han gav sig ganska direkt iväg på en löprunda tillsammans med Aska medan jag lagade mat. Sen kom Rikards pappa förbi en snabbis med. Efter maten slängde jag mig i soffan och där har jag infunnit mig till nyss. Har stickat en hel massa och nu är bakstycket på det jag gör färdigt. Nu blir det till att börja med framstyckena så jag kommer ha att göra på tågresan på fredag! Visar bilder sen när det hela är klart men jag kan avslöja att det är ett klädesplagg i format mindre som det är tänkt att bli!
 
Dagens planering på jobb gick bra. Dock är det inte optimalt för mig att sitta så länge och då särskilt inte som man nästan har ett 10 timmard pass. Nu blir det mest till att avsluta det vi håller på med och göra avslutet för de som slutar så bra som möjligt;)
 
Vad ska man göra på årets midsommarafton mån tro?!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?