En härlig lördag...
Publicerat den

... är snart till ända. Det har verkligen varit en mycket härlig en. I förmiddags var jag och mamma nere i stan och shoppade lite. Hon har ibland lite dålig inverkan på mig för jag shoppar alltid alleles för mycket. Dagens inköp blev inte bhar, trosor, byxor och några klädhängare som vi ska ha i sovrummet. Jag har nämligen stört mig länge på att jag inte har någonstan att hänga alla kläder på. Så nu är det inhandlade iallafall;) mamma köpte likadana till deras sovrum. Vet dock inte om dom blev godkända i detta huset. Eller vad säger du mamsen?
 
På efterrmiddagen var vi ute hos min bonusbror med familj. Väldans trevligt även där! Kollade på hocken oxh oj va kul att Sverige är i final. Sitter i detta nu och hejjar på Schweiz som verkar gå mot final även dom. Rikigt roligt även om det kan bli väldigt jobbigt imorn. Jag hejjar SÅKLART på Sverige men vet att det är andra i min närhet som hejjar på Schweiz. 
 
Nu blir det iallafall Eurovision här hemma! Får se hur länge damen orkar vara vaken men det ska nog inte vara några problem. Imorn vid lunch åker jag hemåt igen.  
 
Måste även säga grattis till min fina man som idag genomfört Göteborgsvarvet i värme på den braiga tiden 1.36.44. Riktigt imopnerande med tanke på att han inte kunnat träna så mycket. Vi har ju haft lite renovering och fix i vårt hus!
 
<3






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?