Det gick...
Publicerat den

... ändå att klippa gräset. Det regnade inte mer och sen kom solen fram, så jag pch Aska gick ut ochbklippte hela geäsmattan. Kanske inte det smartaste med tanke på min rygg, men det behövdes. När jag var klar med gräsmattan så gick jag och Matilda ut på en långpromenad med hundarna. Kanske inte heller det smartaste att göra men attans vad skönt det var. Helt plötsligt kom Rikard gåendes på vägen, han hade åkt hem tidigare än planerat. Väl hemma igen så ringde pappa och vi pratade en lång stund. Nu sitter jag i soffan och tittar på "Biggest looser" men jag tänkte snart gå och duscha och sedan bädda ner mig i sängen. Är ganska sliten och öppnar ju imorn  jag måste ändå sova tidigt. 
 
Imorn ska jag iväg till skolan med de barnen som ska sluta hos oss. Ska bli spännande att se hur det ser ut där;) 
 
Fin nyklippt gräsmatta;)



Johanna

Duktig du är! :) Men du får ta det lugnt också :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?