Det börjar...
Publicerat den

... mer pch mer lokna ett hem här hemma nu. Idag har vi varit och handlat lite olika saker och sen har vi fixat och donat här hemma. Vi har nu gardiner i alla fönster (ja jag vet att det tagit sjukt lång tod, men vi har prioriterat annat), blommor i alla fönster, lister i alla rum, utemöbler till en av uteplatserna samt en hel del annat. Känns riktigt bra och bättre blir det vi har nog bestämt nu vilka utemöbler vi ska ha till den "riktiga" uteplatsen. Det är verkligen inte billigt men vi får se det som en engångskostnad. Tanken var att vi skulle klippa gräset idag också men regnet gjorde det omöjligt. 
 
Jag har också bakat mitt första bröd här i huset. Riktigt skönt med så mycket bänkytor kan jag lova. Imorn blir det planering på jobbet vilket betyder att jag får en väldigt lång dag. Jobbar 7.15-17 så det är lite drygt. Får väl se om jag kan klippa gräset sen på kvällen eller ej;)
 
Nu ska vi kolla på Wallander och sen blir det sängen. Hoppas nästa vecka blir lika bra som denna varit;)
 
"Barnrummets" fönster i nuläget;)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?