Dagen...
Publicerat den

... har inte varit rolig alls. Jag hade verkligen tufft och det kändes jättedumt att jag var den som bröt ihop helt och hållet. Jag orkade inte ens med fikan efteråt utan stod bara och väntade. Känns onge bra alls, men inte mycket att göra åt. Undrar verkligen för vems skull man gör det för det känns ju inte direkt bättre efteråt. 
 
Nog pratat om det, imorn blir en fullspäckad dag. Ska bli verkligt skönt att inte behöva åka så mycket bil iallafall. Jag tänkte ge mig iväg ner på stan på morgonen och får se om mamma följer med! Har lite smått jag skulle behöva och en affär som jag vill kolla in. Sen på eftermiddagen ska jag utvtill Fredrik och Linda och barnen. Fredrik kommer dock inte vara hemma men jag får ju iallafall träffa Linda och barnen. Ska bli skoj att se hur deras utbyggnad har blivit. 
 
Imorn är det ju även semifinal i hockeyn. För er som inte vet så är jag en ganska inbiten hockeysupporter till tre kronor och jag brukar följa åtminstone vm och os turneringar. Hoppas verkligen att det går bra för dom då särskilt när de möter de värsta av lagen. Pappa brukar alltid skratta åt mig just när det är Sverige-Finland som möts;)
 
näe, nu ska jag och mina svullna ögon gå ock lägga oss och hoppas de ser bättre ut imorn!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?