Då sparkar vi igång...
Publicerat den

... ännu en härlig dag. Ska strax sticka till jobbet och där blir jag kvar till 18 med undantag för en lunchrunda med lilla hunden. Tror att det blir en ganska lugn dag på jobbet med lite fix och så. Hoppas på att solen kan kika fram också så det blir sådär extra härligt att vara ute!
 
Ikväll är Rikard iväg så jag får roa mig på egen hand. Får väl se vad jag ska hitta på men något finns där alltid att göra. Kanske tar en dans med gräsklipparen om det nu inte regnar. 
 
Måste ta pch leta fram lite skor och annat att ha med till Stockholm med. Kan ju inte ha så många av mina vanliga skor men något ska jag allt leta fram. Det ser ut som att vädret kommer vara på vår sida detta året iallafall;)
 
Hoppas nu ni alla får en bra tisdag;)
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?