Blev inget...
Publicerat den

...personalmöte ikväll av olika anledningar. Jg blev dock inte ledsen för det. Fick istället en massa gjort här hemma. Nu börjar kontoret bli helt klart, jag ska bara sy upp några gardiner imorn och sen ska det städas av. Vi väntar nog lite med att sätta upp saker på väggarna så att vi är helt säkra på var vi vill ha alla sakerna. Jag städade kök pch badrum med innan, men sen kom som sagt kontoret emellan. Får bli att jag städar övriga huset imorn istället. Då kanske jag kan få lite hjälp av mannen min också;)
 
Glykosbelastningen innan idag gick som sagt bra. Drygt bara att sitta och vänta men nu är det gjort. Jag blev gokänd! Bokade in lite nya tider samt så fick jag information om föräldrautbildningen. Sen när jag var klar var jag först på stan en vända och sedan åkte jag och storhandlade på maxi. Blev en massa handlat men det behövdes. Fick också med mig en skottkärra hem.
 
Imorn är det jobb som gäller igen. Jag öppnar så det blir junen tidig dag! Bra för då hinner jag göra massor sen på eftermiddagen ju;)
 
I helgen tror jag att vi ska iväg och köpa lite nya blommor och kanske eventuellt lite utemöbler. Vi har två plaster att ha utemöbler på så måste ju snart börja fylla dem. Vi måste köpa en till solstol med sen, men det blir nog när det blir varmare. Blommorna vi behöver är inomhus, för våra vi hade räcker inte riktigt;)
 
Näe, nu blir det lite tv tittande innan jag ska sova;) hoppas ni alla mår bra?!
 
Det börjar arta sig, om n det är lite stökigt än;)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?