Besök...
Publicerat den

... har vi här hemma nu. Det är ett gäng från Mariestad och det är trevligt att ha lite folk hemma. Dock kommer det ju lite olägligt men vad ska man göra, man får ju ställa upp. I och för sig ganska skönt att ha en riktigt lugn kväll med spel, god mat och ingen renovering. Vi drar väl igång igen på söndag kan jag tro! 
 
Imorn väntar släktträff med Rikards familj. Det är en gång varje år och brukar vara ganska trevligt. Aska får åka med för annard blir det så länge för henne att vara själv. Nu kan vi ju gå med henne och så där! Är vi sedan ute sp kan hon ju vara med. 
 
idag har annars varit en ganska seg dag. Jag var sjukt trött i morse och ville inte alls upp och jobba.. Men det gick bra när jag väl var där!
 
Nu ska vi sova. Våra gäster ska iväg och springa ett lopp imorn så dom måste ju vara pigga! Och jag lägger mig ju oftast kring denna tiden ändå!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?