Äntligen...
Publicerat den

... kan vi nu säga att vi är klara med listerna.  några ställen måste vi dock fixa lite bättre men i det stora hela är det klart! Gick faktist riktigt bra för oss idag! Jag har också hunnit med att rensa lite ogräs och nu sitter jag nyduschad och fräch i solen och bloggar! Börjar kännas nu att snart kan vi verligen njuta av vårt hus och fina trädgård och inte bara jobba!
 
Igår var jag helt slt när jag kom hem från jobbet. Kändes nästan som jag höll på att bli sjuk men jag verkar ha klarat mig även denna gång! I vilket fall blev det en mycket lugn kväll. Rikard var snäll och lagade mat och sedan slappade vi bara på soffan;)
 
Nu tänkte jag snart sätta igång med mat för ikväll. Vi ska grilla grillspett och till det blir det klyftpotatis, vitlöksbröd, tomatsallad och sås. Tror det kommer bli riktigt smarrigt det;)
 
Ni skymtar kanske en till som njuter i trädgården?!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?