Tisdagskväll...
Publicerat den

... Vilket betytt träning för mig och aska i några veckor. Idag var sista gången vilket känns ganska skönt, eftersom det blir lite stressigt för mig. Idag var vi bara där och pratade och hängde för jag tyckte inte aska såg helt fräsch ut. Så nu blir ett back on track täcke på i natt och även benskydd. Hoppas på att det bara var inbillning och att det inte blir något värre.

Jag ska snart sova nu och ladda inför morgondagens öppning. Eftermiddagen blir intensiv med tvätt, fix och sen ska jag ner till en butik i byn och köpa mascara och lite annat. Hoppas ni alla mår bra?!




stefan

Klart jag mår bra :). Skriver dock inte till dig så ofta på bloggen men läser fortfarande allt. Har mycket att göra på jobbet fram till elevernas påsklov, sedan blir det lite mindre stressigt då en del klasser ska ut på praktik. Har fortfarande lite ont i tummen efter fallet i kläppen men det blir bättre och bättre, men tid tar det.



URL:


Camilla

Mår toppen! Kör bodypump för fullt o mår bra! lIte oroande att ert hus inte blir klart.. nu får de allt skynda på! Läser åxå alla inlägg även o jag inte kommenterar. Kram på er!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?