Slappekväll...
Publicerat den

... är vad vi har här hemma nu. Jag hann vila en stund efter jobbet och sen kom Rikard hem. Han var snäll och lagade mat ikväll också till sin slitna fru. Vi har såklart varit en vända i huset och förhoppningsvis händer det lite grejer imorn. Tyvärr blir det nog ändå så att vi kommer att vara hemlösa i någon/några veckor. Därför undrar jag nu om det finns någon vänlig själ som eventuellt vill vara hundvakt till vår lilla dam? Vi hade behövt hjälp veckan efter påsk, då främst tisdag och onsdag. Har ni lust att umgås med världens finaste några dagar är det bara höra av sig till oss. Det kan ju vara att det inte blir aktiellt, men vi börjar känna en liten oro nu och det är lika bra att försöka lösa det nu om det nu blir problem.
 
Nu ska jag kolla klart på Sofias änglar och fortsätta slappa. Ser väldigt mycket fram emot fredag. Särskilt när den är över för vi har mycket skoj att göra i helgen och nästa vecka. Jag jobbar bara på tisdag nästa vecka, så blir nästan påsklov för mig=)
 
Kan man tacka nej till denna sötnos??



Camilla

Hej!

Vi har ju påsklov efter påsk på skolan så hon kan vara här, Chili hade säkert tyckt det var kul :)

Vad synd om det inte blir klart i tid :( var tar ni själv vägen?

Kram



URL:


Johanna

Jag har gärna henne men jag jobbar rätt mkt den veckan så då får hon vara lite själv med Morrgan :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?