Prat, prat, prat...
Publicerat den

... är det som gäller här hemma! Vi var i stan innan och åt lunch med Camilla och sen gick vi på stan ett tag. Rikard kollade lite på rullskidor inför grabbarnas kommande klassikersatsning och sen gick jag och tittade lite själv. Nu har vi kommit hem igen och nu sitter vi som sagt och pratar om allt möjligt:)
 
Läkarbesöket gick mycket bra idag. Jag fick godkänt och hon tyckte att det såg oförskämt bra ut med prover och så. Det är såklart skönt att ha det gjort och att det såg så bra ut som det gjorde. Nu behöver jag inte tillbaka förrän om ett år igen om det nu inte blir något. Men det hoppas vi såklart att vi slipper!!!
 
Nu blir det väl lite med prat och umgänge och sen ska vi väl komma överens om någon mat med. Diskussionen har påbörjats men vi har inte bestämt än. Jag hoppas bara att grabbaran lagar mat till mig. Jag är ju trots allt ensam tjej så dom får allt pyssla om mig. Sen ikväll ska jag ju iväg pånljusparty med!
 
 
Bjuder på lite bilder från mitt sista pyssel, en söt liten gris som jag gjorde klar nu idag;)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?