Nu...
Publicerat den

... har min iPad kommit och jag provar den lite ovant att sitta med den när den är så stor, men man ska väl vänja sig. Rikard och Aska har gått för att titta till huset. Idag ska dom ha tagit väck alla rör till elementen och så. Sen ska det flytspacklas på måndag så än finns där hopp att få in möblerna i huset nästa helg. Men vi vet ju inte riktigt än.  
 
Ikväll har Rikard önskat att vi ska beställa pizza så får väl bli så. Ganska så skönt ju att slippa laga mat såhär en fredagskväll. Imorn ska vi iväg på lite roadtrip jag och Rikard. Får se om vi handlamångt fint till huset med. Isåfall ska ni få se det imorgon kväll. Blir annars en ganska lugn helg för oss här hemma. Vi ska väl försöka packa det mesta men vi har ju nästa vecka på oss med. Jag jobbar som sagt bara på tisdagen men vi har lite annat inbokat med, så kommer inte ha tid att packa hela dagarna;)
 
Näe, nu ska jag fortsätta att lära mig denna leksaken! Ha en bra helg mina vänner!
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?