Måndag...
Publicerat den

... och det har varit en bra måndag. På min och Askas morgonrunda i morse var det rikitgt kallt men samtidigt skönt. Jag började inte förens 9 idag och det är ju alltid skönt att ta det lugnt på morgonen. Jobbdagen har gått väldigt snabbt och vi har fått mycket gjort. När jag sedan slutade halv 6 mötte jag Rikard och Aska som var ute på promenad. Jag åkte hem och började med dagens middag som blev soppa och pannkakor. Riktigt smarrigt. Efter maten satt vi ner en stund innan det var dags att gå till huset och inspektera. Nu har dom fått bort alla syllarna i vardagsrummet, men det är ju fortfarande mycket kvar:S imorn tänkte jag att jag och Aska skulle gå dit på morgonpromenaden och se om dom är där. Hade ju varit kul att se lite människor där än att bara se det som sker=)
 
Nu ikväll blir det lugnt med lite TV tittande och stickning. Rikard gick just ut och sprang en runda. Han är så duktig så, han måste ju komma igång nu. Det är ju trots allt bara 2 månader kvar till Göteborgsvarvet. Jag hann ju inte anmäla mig i år heller :P
 
Måste ju lägga upp bild på Rikards köttbullar=)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?