Kulturell dag...
Publicerat den

... har vi varit iväg på idag. Vi var först nere i Ystad och tittade på Gynning X2. Vi alla var väl överrens om att Carolina Gynnings saker var mycket bättre än mammans. Några av tavlorna hade jag inte tackat nej till. Priset däremot var inte riktigt lika lockande. Vi åkte sedan till Simrishamn och åt en sen lunch och därefter vidare till Rörum där vi kollade på Gunilla Manns utställning. Också helt okey tavlor men kanske inte de jag hade valt att ha hemma. Även här var priset kanske inte någon höjdare för den som just köpt ett hus;)
 
Nu blir det väl lite tv-tid och lugn här hemma. Funderar på om jag kanske ska åka ut till min syster och hälsa på imorn, om dom nu har tid med mig. Vi får väl se om dom kan. Annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Det verkar som att Rikard ska åka och titta på fotboll iallafall!
 
 
Ett av "mina" husdjur denna vecka, nämligen Missy






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?