Jag har...
Publicerat den

... haft en bra söndag. Som sagt var Rikard snäll och åkte själv och fixade golvet. Hoppas nu verkligen att det vi har nu räcker. Jag fixade lite här hemma under tiden han var iväg. Jag stickade lite, men nu måste jag ha lite hjälp för jag förstår inte riktigt mönstret. Tur jag ska träffa Ann-Sofie imorn, hon är ju min coach nu när jag ska prova göra ett helt mönster. Sen har jag städat och fixat också. Jag lagade piroger till middag och de blev riktigt goda. Blev ganska mycket så tror vi får äta piroger stor del av denna veckan. Inte mig emot dock.
 
Nu har jag just tagit mitt söndagsbad och tänkte snart lägga mig och läsa.lite. Har inte blivit mycket av det på sistone tyvärr. Sen måste jag ju vila upp mig för en ny arbetsvecka. Ja eller det måste väl de flesta nu när det är söndag.
 
Juste, jag och Aska var ute på en lång och skön promenad innan. Hade inga batterier i min telefon så tyvärr inga bilder därifrån men jag kanske kan bjuda på det imorn istället. Jag är så himla glad att våren verkar vara påväg nu. Känns lixom inte ens jobbigt att gå ut på morgonen när det är fint väder. Hoppas det håller i sig hela veckan.
 
När, nu ska jag stänga ner datorn. Önskar er alla en härlig start på veckan iallafall=)
 
Förra våren när vi var ute på en skön promenad på stranden!!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?