Intensiv dag...
Publicerat den

... har jag haft idag. Först i morse var jag och Aska ute på en lång och skön promenad. Sedan plockade och diskade jag lite här hemma innan det var dags för jobb. Jobbade 9.30-18 med en rast vid 13. Jag går ju alltid hem på rasten och går med Aska så blir inte mycket till rast. Vi har hållt på med vatten och ånga idag på jobbet. Spännande värre=) På otrsdag är det dags för avslutning av projektet och då blir det en "vattenfest".
 
Sedan jag kom hem har jag lagat mat och sen har vi varit borta vid huset en sväng. Nu har dom rivit vid ytterväggarna i två rum till. Det går verkligen undan. Nu vet vi ju inte alls vad dom ska göra när dom är klara med rivningen. Jag lägger upp bilder från telefonen sen så får ni se hur det ser ut nu=)
 
Imorn blir det en lång dag för lilla mig. Först blir det öppning på jobbet sedan hem och gå med Aska innan det är dags att gå till frissan. Sen hinner jag bara vara hemma en kort stund innan det är dags att gå till jobbet igen. Vi ska ha samtal nämligen. Får se om jag tittar in här sen när jag kommer hem=)  Gör det iallafall senare ikväll med bilder!!
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?