Fredagsmys...
Publicerat den

... Har vi just startat här hemma. Vi åt såklart tacos till middag, det var ju Rikard som valde! Nu blir det lite tv och bara ta det lugnt. Även aska har bäddat ner sig i soffan vilket är mysigt.

Min dag har annars varit bra. Vi var i språkverkstaden med min grupp i morse. Där finns massa material som kan hjälpa barnen i deras språkutveckling. Massor av bra saker, men tyvärr finns det ju inte pengar att köpa allt man vill ha;) vi bakade chokladbollar med barnen också när jag var tillbaka på jobbet;)

Efter jobbet var jag i huset och tittade till. Nu har dom lagt någon form av plast mot ytterväggarna och på vissa ställen även betongblock;)

Imorn åker vi ganska tidigt så blir kanske ingen jättebra uppdateringar. Me. Det är väl ändå en okey anledning, att fylla år!!

Lite bilder från huset idag var tänkt att komma här men nu har appen bråkat länge nog. Har försökt publicera i 2 timmar nu så nu ger jag mig och publicerar utan bilder;)




annika

Tänk, Felicia valde samma mat hon oxå!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?