Fredagskväll...
Publicerat den

... vilket känns väldigt skönt. Idag efter jobbet så åkte jag in till stan och kollade lite. Handlade inte så myclet utan det blev mest gluttande. Köpte mig iallafall lite godis och så. Nu har jag vilat en stund och vi ska strax sätta igång med maten. Hemmagjord pizza står på menyn ikväll. Blir sedan en kväll i soffan. Imorn ska vi hjälpa Camilla som ska flytta. Får se om vi hinner mer men något mer får det nog bli. Vi måste verkligen börja planera flytt och packning. Det är ju dock inte riktigt läge att flytta än men hela nästa helg är vi ju iväg. Det är ju nämligen dags för mig att fylla jämnt så då vill jag inte vara hemma och framförallt inte packa inför flytt. Får se var det bär hän=)
 
Önskar er alla en trevlig helg iallafall=)
 
Coolaste hunden i stan<3






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?