För sista gången...
Publicerat den

... har jag nu lagt mig i sängen i denna lägenheten. Ytterligare ett kapitel i livet att avsluta. Nu börjar ett litet nytt liv med huset och allt vad det innebär. Sen till sommaren har vi ju ytterligare något nytt och spännande att se fram emot. Men nu först så blir det huset och fokus på det. 
 
Vi körde ett lass med grejer ikväll. Det blev alla säckar med kläder plus lite annat smått. Kändes faktist som det var en hel del som försvann men det är kanske skenet som bedrar;)
 
Nu blir det som dags snart sömn för lilla mig. Måste ju vara alert imorgon och vi ska väl hinna med lite innan de andra kommer klockan 10. Morgondagens uppdateringar kan det bli sådär med men jag har ju anledningar till detta! Nu ska jag njuta av att detta är sista natten i lägenheten;)
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?