Efter...
Publicerat den

... en intensiv dag har jag nu bäddat ner mig hemma hos rikards mamma, där vi kommer att bo åtminstone denna veckan! Flytten idag gick mycket bra pch vi fick plats med alla sakerna som vi tänkt i garaget. Tack alla snälla som hjälpte oss! Jag bar ju inte jättemycket men känner mig trots allt ganska sliten i kroppen så det ska bli skönt att få sova lite nu! 
 
Vet inte riktigt vad morgondagen erbjuder ännu men något ska vi väl hitta på!
 
För er som undrar varför vissa inlägg blivit lite konstiga på sistone är det för när jag skriver på ipaden så har det varit automatisk stavningskontroll vilket jag inte alltid sett. Nu har iallafall johanna hjälpt mig så nu ska det blo bättre hoppas jag!
 
näe, dags att sussa, ha det gott alla fina<3
Demma damen bor hos camilla nu denna veckan men jag vet att hon har det bra där! Kommer ju dock ändå att sakna henne lite men det hör väl till;)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?