Det har flyttat in...
Publicerat den

...någon i min mage;) vi ha vetat det ett bra tag nu men idag var vi på det vanliga ultraljudet så då kan jakajuta likväl skriva nyheten här. Vi har varit på ett ultraljud innan meinsidan var det mycket noggrannare koll. Riktigt spännande attiske det lilla knytet. Både denna och förra gången var det en vild lien krabat där inne! Har ju varit sparsam med bilder nu ett tag med på mig själv eftersom jag inte velat gå ut med nyheten, men nu kan det bli en och annan;) Som det ser ut kommer den lille skatten att dessa dagens ljus mot slutet av sommaren!
 
Vi var och köpte de första bebiskläderna idag med för att fira lite;) riktigt sött blev det! 
 
Vi var och shoppade lite till huset med. Grejerna står i bilden nu så det får ni se en annan dag;) annars har det varit en lugn eftermiddagvför mig. Har virkat lite och nu blir det en stunds tvtittande innan det blir sängen. Imorn ska jag ju jobba och på eftermiddagen åker vi iväg på föreläsning. Blir med andra ord en ganska lång dag för mig. Men det är jinbära imorn jag jobbar denna vecka så det kan väl gå:)
 
Nu har ni kanske också fått svar på varför jag varit så trött och sliten på sistone!
 
 
Lilla knytet<3






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?