Då...
Publicerat den

... var man återigen vaken och har hunnit med att äta frukost. Sovit sådär imorn men vad gör det när man ändå är ledig?=) Idag ska jag som sagt till doktorn och sen ska jag träffa Camilla. Känner jag mig själv rätt så går jag säkert i några affärer med. Måste iallafall till syaffären för att inhandla lite till mitt senaste pyssel. Sen blir det kanske något mer också, den som lever får se=)
 
Nu är det iallafall ganska så säkert att vi inte flyttar in på lördag som det var tänkt. Förhoppningsvis kan vi åtminstoe ställa in möblerna i något rum vilket hade underlättat väldigt mycket för oss. Som tur är så har man snälla vänner som ställer upp när det kör ihop sig, så Aska kan vara hos Camilla nästa vecka. Då slipper hon vara själv så mycket samtidigt som hon slipper att vi stökar omkring allför mycket. Nästa vecka blir alltså som den blir men till nästa helg ska vi väl iallafall ha kommit igång med golv och så. Jag tänker mig att jag kanske går dit och målar efter jobbet i nästa vecka, så fort dom är klara, så kanske det är lite lättare att ha med Aska i huset sen.
 
Nästa helg kommer även min käre far hit så då får vi säkert lite extra hjälp av honom. Vissa saker är ju inte så lätt när man aldrig har gjort det förut. Förhoppningsvis dröjer det heller inte alltför länge till mamma och Roffe kan komma och hjälpa oss att tapetsera lite. Vi ska ju ändå göra det i alla rummen=)
 
På söndag nästa vecka ska jag också på en liten utflykt, nämligen till Ullared. Kan tänka mig att det blir en hel del shoppat där för mig=) Men det är väl så det ska vara!!
 
Snart flyttar vi äntligen in <3






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?