Då var det...
Publicerat den

... återigen söndagskväll och helgen är snart slut. Vi har faktist varit effektiva även idag med packning och flytt av saker. Jag stor för packningen och Rikard för flyttningen. Känns sådär lagom kul att bo i ett kaos nu i några veckor men sen kommer vi ha vårt hus och få det exakt som vi vill. Hoppas hoppas bara nu att dom hinner klart med det som dom ska innan vi ska lämna lägenheten.
 
Utöver pack och flytt har vi inte gjort så mycket. Jag har stickat en del, sått lite fröer och sen har jag såklarrt tagit mig mitt söndagsbad. Till middag hade vi stuvade makaroner och hemlagade köttbullar och det var Rikard som stod för kockandet. Jag gjorde iof köttfärssmeten och rullade köttbullarna.
 
Efter middagen tog vi en promenad med Aska och nu kollar vi "Så ska det låta". Blir väl sängen snart med=)
 
Mitt lilla "växthus"






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?