Borta bra...
Publicerat den

... men hemma kommer nog alltid att vara bäst trots allt. Det var riktigt blåsigt och kyligt i Köpenhamn så vi bestämde oss att åka hemåt ganska tidigt. Eller vi åkte ju till Kristianstad eftersom vi skulle hämta lilla Aska med. Väl där fick vi god mat av svärmor och hon sjuktsade oss även hem. Skönt artt slippa gå till och från stationen. Helgen får förutom kylan bara positiva omdömen. Dock känner väl både jag och Rikard att vi nu är ganska klara med Köpenhamn. Så nästa gång får det allt bli en annan stad att besöka.
 
Här hemma blir det nog en väldigt lugn kväll för oss två. Jag packar kanske en låda eller två och sen blir det väl Mästarnas mästare. Imorn har jag öppning på jobbet så får bli tidig läggning idag.
 
I födelsedagspresent fick jag en del pengar och jag tänkte faktist unna mig en iPad för dom pengarna. Dock står jag i valet och kvalet om vilken jag ska välja, en 2a, 3a eller 4a, en med eller utan SIM kort... ja många funderingar är det och jag har inte riktigt bestämt mig än. Alla tips mottages tacksamt...
 
Näe, nu ska jag nog göra lite grönsaker och dipp till oss att smaska på framför TVn. Önskar er alla en lugn och skön söndagskväll <3
 
Några bilder från förra gången vi var i Köpenhamn






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?