Återigen...
Publicerat den

... har jag redan bäddat ner mig i sängen. Känner mig som världens mest osociale och tråkiga människa men vad ska man göra när ögonen inte håller uppe?! Imorn ska vi upp ganska tidigt för vi måste till lägenheten och öppna upp för Elin som ska flyttstäda. Skönt att slippa göra det själva! Vi åker säkerligen förbi huset också och kollar och så! Annars blir det nog en ganska slapp dag. På eftermiddagen har jag bestämt med syster min och träffa mina syskonbarn. Ska bli mysigt att bara umgås med dom lite. Jag blir väl där tills dom ska sova tror jag så det blir lite längre än att bara säga hej. Ska även få med mig en såg som vi ska låna av dom att ha när vi ska lägga golvet. Jag tänkte bara köpa ett nytt sågblad tills dess. 
 
Under denna vecka måste vi beställa tapeter till huset med. Jag ska försöka hinna åka och provmåla en vägg med för att se vad som passar och när väl det är gjort kan vi även köpa färg. Blir nog att Rikard och pappa lägger golv nästa helg och att jag agerar målare. Skönt att måla direkt så det blir lättare med Aska och så!
 
Näe nu stängs mina ögon, önskar er alla en bra vecka!
 
En bild från när vi målade taket i ett av rummen. Tapeterna kommer att bytas ut i alla rum för det är lite av en katastrof;)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?