Ytterligare en natt...
Publicerat den

... har passerat med väldigt lite sömn. Gick och la mig i skaplig tid för att få sova men icke. Det var nämligen någon i min mage som ville annat och det var verkligen partaj där inne. Gav upp eter att ha kämpat 1,5 tim och satte mig och kollade på TV. Vilden i magen kombinerat med att jag har mycket tankar i huvuder ät ingen bra kombination för att få sova. Jag har iallafall tagit tag i dagen lite. Duschade och fixade mig lite, för att intala mig att jag egentligen är pigg. Sen ar jag tvättat två maskiner, fixat med lite av varje och sen har jag, Rikard och Aska varit ute på en promenad i skogen. Vi har en skog på andra sidan av vägen och den verkar riktigt bra att promenera i!
 
Tror att dagen nu i övrigt kommer bli lugn. Får se om jag vilar en stund eller om det blir en film eller så. Känner att jag inte har någon energi till att vara jätteeffektiv iallafall!
 
Lite sugen på att träna med Aska snart igen;)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?