Vilken åskknall...
Publicerat den

.... som just laddades här utanför. Tur att det bara kom en knall för jag är ju inget jättefan av åska och särskilt inte som jag är själv. Rikard är iväg med sin pappa och tittar på fotboll  jag får ännu en ensamkväll. Kan dock vara skönt ibland. Idag har jag jobbat och slitit. Näe skämt åsido, många barn börjar bli lediga vilket märks på tempot. När jag kom hem var jag sliten och hade huvudvärk så jag somnade och sov nästan två timmar. Jag ska ju vila mer och försöker verkligen göra det varje dag! Under tiden jag sov så skruvade Rikard ihop min hammock som jag fick av svärföräldrarna i 30 års present! Riktigt nöjd med den, tror där kommer bli några timmar under min semester!! Tack fina svärföräldrar.
 
Nu ikväll har jag också börjat kolla ordentligt på resor. Vi har ju ännu inte varit på bröllopsresa så vi tänkte åka en vecka sen när bebisen har kommit. Som det ser ut idag blir det nog på påsklovet vi åker. Jag längtar verkligen att få komma iväg och resa igen. Sen nästa sommar tror jag att vi kommer åka till Schweiz några veckor. Var så längesen vi var där och Rikard har bara varit där på vintern än, så det blir en ny upplevelse för honom med. Jag älskar verkligen att vara där, sommar som vinter!
 
Får se om jag orkar ägna min virkning lite tid ikväll eller om jag ska ha paus ikväll med! Imorn stänger jag på jobbet och sedan blir det en lugn kväll hemma. Helgen är väldigt fullspäckad så det kan allt behövas. På midsommarafton ska vi vara ute hos min syster med familj. Blir lite firande och god mat;) sen på lärdagen ska vi åka ut till Rikards farmors sommarställe. Brukar vara trevligt att vara där. Sen på söndag blir det ju inget mindre än Ullared. Kan tänka mig att jag inte kommer vara sllför pigg på söndagkväll men vad gör väl det?!
 
Min snygga brännskada från helgen
Hammocken som ännu onte kommit på plats. Stackarn har fått massa regn på sig;(
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?