Sommaren...
Publicerat den

... verkar ha kommit på riktigt nu och ingen är gladare än jag! Idag har vi varit på Ikea för att inhandla de sista möblerna på ett tag. Det blev en fåtölj, soffbord och diverse annat! Redan imorn ska jag dock iväg och handla igen, men då blir det utemöbler för hela slanten. Min kära syster är snäll och hjälper mig att frakta hem sakerna och vi får hoppas de inte blir alltför tunga för lilla mig. Tur hon är stark iallafall;) 
 
Idag har vi också varit och firat Irene som har födelsedag idag. Grattis igen Irene! Vi fick mat, fika och tårta så nu är jag proppmätt och orkar inte äta ett dugg mer idag. 
 
Igår hade jag en väldigt intensiv dag. Jag hade lovat min syster och Stefan att jag skulle passa tjejjerna när dom var iväg på begravning och sagt och gjort. Jag hade alltså semester från jobbet men jag kan lova att jag fick jobba en del ändå;) Tjejerna är ju världens härligaste men dom körde en del med sin moster. Det blev en hel del lek pch sen var vi och handlade ingredienser så att vi kunde göra lera. blev en liten lugnare stund för mig när alla satt ner och bakade;) Sen var vi iväg hos deras kompis och det var också uppskattat! Tror faktist att dom också var nöjda med dagen, jag var det iallafall! Var dock ordentligt sliten på kvällen och det blev ett hastigt avslut på den för mig..
 
 
Mosters favvisar <3
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?