Seg dag...
Publicerat den

... känns det som idag. Undrar var solen har tagit vägen och när den tänker visa sig igen. Nu är det mest bara grått och trisst nämligen. Jag sov ganska länge idag men det kan ha och göra med att jag inte somnade förens 4 typ. Så imla drygt att jag inte kan få sova på nätterna. Sen är jag ju helt slut på dagen och måste ta en nap då och det är väl det som kör ihop sig. 
 
Jag hade velat åka och köpa tyger så jag kan börja sy på mitt nästa projekt men inte öppet idag så det får bli till veckan. Har iallafall börjat planera för mathandling så det får väl dagen erbjuda. Känns så himla segt att inte göra något på dagarna. Blir ju heller inte lättare när mannen i huset helst också bara tittar på tv, då blir man ju inte så motiverad till att göra något;) jaja till veckan får det bli lite bakning och fix för mig iallafall. Förhoppningsvis visar sig solen något då med. 
 
Får väl se om vi får besked från försäkringen till veckan med. Då blir det väl på allvar ut och titta på bil. Jag har dock hittat en som jag tror skulle passa men vi får la se. Först måste ju allt med försäkringen vara klart och det kan ju vara så att den bilen hinner säljas innan dess. 
 
Världens finaste<3
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?