Ny design...
Publicerat den

... har jag funderat länge på. jag är ju dock ibte så bra på att pula med sådant men när jag satt och letade runt så hittade jag några gratisdesigner och jag fastnade för denna. Har dock lite funderingar på att ändra i headerbilderna, men vi får se.
 
Annars har dagen inte erbjudit så värst mycket idag heller. Rikard har varit duktig och städat och jag har mest gjort ingenting. Har tittat lite TV och virkat lite. Känner mig fortfarande trött och lite dåsig i huvudet. Har också haft världens huvudvärk sedan i måndags men det går väl över. Jag ska väl inte klaga för det finns ju faktist andra som har det mycket värre. 
 
Vet inte vad vi ska äta ikväll. Har ingen direkt aptit men äta måste man ju ändå. Får se om Rikard han har några förslag. Blev inget gräs klippt här hemma idag heller. Regnet har droppat ner i princip hela dagen. Får väl se om vi kan få till det imorn. 
 
Grått och trisst utanför mitt fönster
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?