Man får verkligen inte klaga...
Publicerat den

... på värmen, men idag har det varit olidligt för denna gravida tjej att jobba. Visste nästan inte vad jag skulle ta mig till. Nu hoppas jag då (som egentligen är en som älskar värme) att det blir 3 lite svalare veckor så att jag kan överleva. Det är väl en sak att ligga på stranden men jag ska faktist jobba 3 veckor till. Idag har vi iallafall haft midsommarfst på jobbet. Väldigt trevligt. Sedan tog jag fram vattenspridaren och barnen fick bada där. Det uppskattades verkligen och jag tror att dom behövde det.
 
Nu ikväll har jag invigt min hammock och det var riktigt skönt att ligga där. Sen har jag, Rikard och Aska varit ute på en promenad förbi jobbet för att hämta lite som jag glömt. Var ganska skönt att komma ut och röra på sig när det inte var 100 grader varmt. Blir snart en dusch för lilla mig och sen nog lite TV innan sängen. Imorn blir det ganska tidig uppstigning för vi ska ju till min syster. Dit kommer även min far som kom till Sverige idag. Har saknat honom så det ska bli kul att få se honom igen. 
 
Får se om det hinns med någon bloggning imorn under dagen, annars får ni hålla ut till kvällen... Känns dock som om det inte är så många som kommer vara inne och läsa här just på dagen;)
 
Önskar iallafall alla läsare en riktigt skön midsommar!!!
 
 
Dessertbordet från dagens fest! Smarrigt värre;)
 
Juste, igår började jag på allvar också att titta efter en ny mobil. Min bindningstid går snart ut och jag funderar på att förnya mitt abonnemang.. Blir en Iphone 5 med all säkerhet men jag vet ännu inte vilken färg. Känns som att svartvär ett säkert kort för lilla mig;) återkommer väl med vad det blir för något!!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?