Lite bearbetning...
Publicerat den

... i att åka bil har jag haft idag. Vi var nämligen och hämtade svärmors bil och Rikard körde. Tyckte det gick ganska bra men kontrollbehovet gör att det är lite jobbigt att sitta bredvid. Särskilt så snart efter det som hänt. Jaja, nu har vi iallfall en bil hemma om jag mot förmodan skulle få värkar eller så, vilket känns skönt. Vi har inte hört något än om försäkring och så, så det dröjer väl några veckor innan vi har en egen bil igen. 
 
Vi var på stan en stund också innan och det blev såklart handlat lite till skatten. Är inte alls kul att köpa saker till sig själv nu när man har en liten att köpa till. Nu blir det dock lite köpstopp på kläder för jag kan tänka mig att vi kommer att få en hel del med!!
 
Imorn ska jag till vårdcentralen om jag får någon tid och sen tänkte jag gå förbi jobbet en sväng. Sen blir det väl ännu en dag bestående av vila. Har fortfarande sjukt ont i huvudet så blir inte att man orkar så mycket. Får väl se om vi kan ordna en riktig myskväll här hemma med. Tror att det hade behövts just nu!!!
 
Bild från dagens bilresa...






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?