Jag höll mitt "löfte"...
Publicerat den

... med en dag att göra absolut ingenting. Har pysslat lite och sen inte gjort ett dugg mer. Tror det var väldigt välbehövligt för damen. Rikard har pysslat lite i trädgården med att klippa rosor, gödsla och lite annat! jag blev faktist "klar" med min stickning sånär som på knapparna. Blev ganska nöjd med den faktist;) har även virkat lite till en mobil till vagnen men den är inte helt bra än så den får ni se bild på en annan dag;)
 
Beställde lite nya grejer också inför kommande projekt. Måste köpa lite tyg med så har jag massa projekt att göra!
 
Nu kollar vi på Wallander men jag lägger mig väl mitt i som vanligt. Öppning imorn igen så vill inte vara vaken för länge. Vet onte riktigt vad jag ska hitta på imorn eftermiddag sen men det återstår att se. Just nu längtar jag mest till tisdag morgon när det är dags för något roligt igen!
 
Hoppas ni alla haft en bra helg iallafall;)
 
Min overall som i nuläget saknar knappar (vet ju inte hur man vänder bilden)
Vet inte om jag visat bild på den färdiga koftan än heller?!
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?