Inväntar...
Publicerat den

... middagen som Rikard just nu står och lagar. Det blir kyckling kroketter och sås idag. Sen blir det väl en TV kväll med sommarkrysset bla. Får väl se hur länge kag kan hålla mig vaken idag. Vilade en stund innan så kanske får svårt att sova även ikväll. Inatt har det varit flera inbrott här i byn. Känns sådär tycker jag och nu funderar vi lite på om man skulle ha larm eller så. Vad tror ni?
 
Idag har jag även silat upp min flädersaft som jag gjorde här i veckan. Tänkte försöka ge mig på att göra jordgubbssaft en dag med. Täte att jordgubbarna ju är gabska billiga nu och roligt att prova göra något nytt. Tänker mig att baka lite nu i veckan med. Bra att fylla upp frysen med bröd och annat nu när man kanske inte kommer vilja ägna så mycket tid till sådant om några veckor. Har ni mer tips på vad jag skulle kunna göra att fylla frysen med?!
 
Har kommit en liten bit med min korg nu;)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?