Ingen vila...
Publicerat den

... ingen ro. Trots att jag har varit ledig hela dagen! Jag gick upp ganska tidigt för att hinna gå med Aska och så innan jag skulle iväg. Sedan körde jag till stan och mötte min syster där. Det första vi gjorde var att hyra ett släp för att sedan åka och handla utemöbler. Sedan körde vi och lämnade dom här hemma och när vi kom tillbaka till stan igen så blev det Mc Donalds med tjejerna. Ni som känner mig vet att det inte är min favoritrestaurang men vad gör man inte för tre söta tjejer som himlar med ögonen. jag tog sedan en tur på stan innan jag körde heåt igen. Passade på att handla på vägen också men blev inte så mycket eftersom det var så varmt och jag inte hade någon kylväska med mig. 
 
Väl hemma igen gick jag med Aska och sedan satte jag igång att rensa ogräs På vår uteplats (den ena av tre). Satte också ihop och fram utemöblerna och det blev riktigt fint. Skönt att nu kunna sitta ordentligt när man vill äta ute. Imorn tänkte jag sätta ihop de andra möblerna som vi köpt till framsidan. Denna uteplats har jag gjort vid för några veckor sedan vilket är skönt. 
 
Rikard grillade till middag och det var gott. Jag är verkligen en grillälskare på somrarna så nu har vi nog ätit tacos för sista gången på ett tag om jag får bestämma...
 
nu på kvällen har jag fixat och gått igenom med mina ljus. Det är verkligen helt galet mycket jag har men vad gör väl det? Rikard har kollat fotboll så vi har völ inte haft den mest romantiska fredagskvällen. Känns som det var väldigt länge sedan vi hade en sådan så får väl hoppas att det blir en snart! Vi har ju som alla vet haft fullt upp med hus och resor men man får inte heller glömma att njuta av livet. 
 
Nu tänkte jag snart sova. Har ju jobb hela helgen här hemma men det blir i lugnt tempo för mig. Jag MÅSTE ju som sagt lyssna på min kropp och dagens tempo var inte okey verkar det som;(
 
Ljus i massor
 
En av ljusgrejerna jag knåpade ihop idag;)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?